prie-calaadi-ledyno_0 uolu-miestas-vardzia_0 rabatis_0 prometejo-urvai 8 094 35 lgma-forumas-dubingiuose-2-diena-166-1600x1200

Naujausi komentarai
Gitana        
2018 birželio mėn. 25 07:56:52

Sveiki,
Manau, daugelis pritars, kad 2018 metų egzaminas buvo “gražus, tvarkingas” egzaminas, atitinkantis VBE programą.
Egzaminas iš principo, patikrino ką abiturientai moka, o ne ieškojo “ko nežino”…
Mokinių gerai įvertinta net 27 užduotis apie El Ninjo reiškinį – remkis šaltiniais, analizuok ir aiškiai išdėstyk atsakymą naudodamas raktinius žodžius.
Sutikim, kad El Ninjo tema, geriausiu atveju, 1 pamokos tema 11 klasėje, o tai būtų “kietas riešutėlis”, jei ne aiškūs ir mokiniams suprantami 27 klausimo šaltiniai.
Po egzamino mokiniams atrodė, kad lyg ir gamtinės tematikos užduočių daugiau, nei visuomeninės. Proporcijų neskaičiavau, bet mano nuomone, užduotyse gražiai susilieja, integruojasi gamtiniai – visuomeniniai aspektai.
Kiek netikėta, kad šiais metais nepanaudojom nei liniuotės, nei matlankio :)
Ir dar – manau, net stipriausi mokiniai bus padarę “žioplumo” klaidų. Tokių kaip prie 29.4 – nurodykite dvi aglomeracijas… Stiprieji taip gerai moka aglomeracijas, kad skuba rašyti Bosvašas, Tokaidas, Čipitsas, Sansan… Ir tik po egzamino pamato, jog užduotis prašo nurodyti dvi EUROPOS aglomeracijas :)
Labai norėtųsi, kad vertintojai įskaitytų tuos mokinių atsakymus, kuriuose aiški nuoroda į užduoties šaltinį. Pvz. prie 25.4 klausimo apie Graikijos politines ir ekonomines problemas vaikai tikrai rašys tai, ką randa B šaltinyje: klampi biurokratija, nesąmoningi mokesčiai. O jei vertinimo instrukcijoje bus nurodyta, kad tai – pabėgėlių problema, politinis konfliktas su Turkija dėl Šiaurės Kipro ar jūrinių sienų Egėjo jūroje – kaip tada?
Manau, daugelis atėjusių į geografijos VBE, jį išlaikys. Ačiū užduočių kūrėjams.



Rašyti komentarą

  Vardas (būtinas)

  El.paštas (būtinas)

  Svetainė