Skelbiamos 2014 metų II turo rajonų/miestų geografijos olimpiados užduotys ir jų atsakymai. Prie kai kurių pateikiami komentarai vertintojams. Pateikiamos bylos pdf formatu atsisiuntimui.
Rajonų / miestų olimpiados užduotys ir atsakymai:
1. Teorinės užduotys
Geografijos olimpiada_2014_teorinės_užduotys
2. Geografinis testas
Geografijos olimpiada_2014_geografinis testas
P.s. internetinį testą svetainėje http://www.manogaublys.lt/konkursai,l.lt atliko 920 mokinių
Olimpiados testas vėl įjungtas ir veiks neribotą laiką: http://www.manogaublys.lt/konkursai,l.lt
3. Praktinės užduotys
Geografijos olimpiada_2014_praktinės_užduotys
4. Žemėlapio užduotis
Geografijos olimpiada_2014_žemėlapio užduotis
.
Rajonų / miestų olimpiados atsakymai:
Geografijos olimpiada_2014_užduočių atsakymai
Geografinis testas_2014_ATSAKYMAI
Šio turo geografijos olimpiados užduotis rengė 3 mokytojai. Būsime dėkingi už geranoriškas ir konstruktyvias pastabas bei siūlymus.
Olimpiadų organizavimo komitetas
SIDABRAS'2013
Žemėlapio užduotis… Tik Europa… Pasaulinis buvo geriau.
LGMA
Vienais metais vienaip, kitais metais kitaip. Į pasaulinį žemėlapį, atsižvelgiant į mastelį, neįmanoma įdėti smulkesnių objektų, o stambiuosius, kaip rodo rezultatai, mokiniai žino ganėtinai neblogai. Kitais metais gal sugrįšime prie pasaulio, o gal paimsime dar kitokį regioną. Juk tai olimpiada.
SIDABRAS'2013
Dar klausimas dėl tos pačios užduoties. Kokia ekonominė ir geopolitinė reikšmė Otranto sąsiaurio, kad jis dedamas į olimpiadą. Ar čia tikrinama tiesiog kaip mokiniai iškalė objektus? Tas pats ir su Kalabrijos p-liu.
SIDABRAS'2013
O šiaip olimpiada atrodo gan nebloga, įdomios užduotys. Po metų pertraukos nieko rimtai neperžiūrėjus – 74 taškai visai neblogai. Sėkmės geografams Šiauliuose 😉
Olimpiados dalyvis
Gal jau žinote, koks svertinis balas(taškų skaičius) nuo kurio bus keliaujama į respublikinę olimpiadą?
Dalia
Koks bus pereinamasis balas i respublikine olimpiada?
LGMA
Šiuo metu renkami duomenys iš švietimo skyrių. Trečdalis jų dar nepateikė protokolų.
Ina
Praktinė užduotis buvo pateikta nekokybiška(nespalvota),todėl mokiniai jos nesuprato ir prarado taškus. Labai gaila, tikiuosi ateityje taip nebus:).
LGMA
Nespalvota, nekokybiška… tai pastabos švietimo skyriams, kurie atsakingi už užduočių padauginimą. Jeigu aparatuose mažai dažų, neturima lėšų atspausdinti vieną, patį svarbiausią, puslapį su spalvotu žemėlapiu, pretenzijas adresuokite švietimo skyriams. LGMA kuria užduotis, kurios atitinka estetiką, teikia daugiau galimybių nagrinėjimui. Jeigu pretenzija būtų masiška, žinoma, kad mes reaguotume, bet jeigu tai vieno ar kelių rajonų problema, mes manome, kad jiems lengviau pasitempti, nei mums leisti kartelę visuotinai žemyn.
Akvilė
Laba diena,
Kada bus paskelbtas patekusių į respublikinę olimpiadą sąrašas?
Dėkui.
Marija
Daug skaičių, mažai interpretacinių užduočių, galėtumėte rasti aiškesnį topografinį žemėlapį, yra klaidų.
LGMA
Sąmoningai mažiname interpretacinių užduočių skaičių, nes tada išplaukia kriterijai, vertinimas užtrunka ilgai, pilna ginčų. Be to, interpretacines užduotis sugalvoti yra lengviau, tačiau krūvis tenka jums ir būti užtikrintiems, kad visi mokiniai buvo įvertinti objektyviai ir vienodai, neįmanoma. Kokių skaičių buvo per daug? Prašome patikslinti?
Topografinis žemėlapis, matyt, nebuvo pakankamo ryškumo dėl kopijavimo. Kitais metais būtinai į tai atsižvelgsime, kad spausdinant net ir ne itin kokybiškai skaitomumas būtų kuo geresnis.
Kokių klaidų pastebėjote, prašome konkrečiai detalizuoti.
Inga
iš tikrųjų, ar spalvotas ar ne, žemėlapis tikrai turėjo būti didesnis. nesuprasi ten 150 ar 160 parašyta vienoj vietoj. ir linijas sunku buvo atesekt. No offence, jei bobelės moterėlės nesusigaudo švietimo skyriuj, turėtumėt parekomenduot…
dėl reprezentacinių užduočių tai taip jums lengviau patikrinti, bet ar mum įdomiau? išėjau net nepavargusi po olimpiados, ne kaip ankščiau – ištinusia galva. žinojai arba ne konkrečiai…nors man ir tai didelių problemų nesukėlė, bet kartais “išsivartymas” iš to ką žinai ir mąstymas parodo žmogaus didesnį išprusimą nei konkrečių faktų ir dalykų sausas žinojimas. pirmasis gali ir be jų apseiti, atspėti išmąstyti, o kitas žino arba ne 🙂 logika yra viskas.
+ orientuokit žmones į egzaminus, žinau, kad skirtingi dalykai olimpiada ir egzas, bet mokytis formuluoti mintį,atsakymą yra būtina. Ne visur po vieną žodį parašysi.
Inga
*interpretacinių.