LGMA dėkoja visoms mokykloms, rajonų bei miestų geografijos mokytojų bendruomenėms, taip pat švietimo skyriams ir centrams, kurie organizavo penktąją 6-8 klasių ir pirmąją 9-12 klasių geografijos olimpiadą „Mano Gaublys”. Rezultatų protokolus atsiuntė beveik visi šios olimpiados vykdytojai.
- šeštokų – 1662
- septintokų – 1523
- aštuntokų – 1600
- devintokų – 1272
- dešimtokų – 736
- vienuoliktokų – 390
- dvyliktokų – 502
Savivaldybių dalyvavimo olimpiadoje žemėlapis.
P.s. Mokytojų pageidavimu ir mokinių patogumui 2012, 2013, 2014, 2015 metų olimpiados „Mano Gaublys” užduotis (dauguma klausimų) rasite svetainėje www.manogaublys.lt
2016 metų užduotys artimiausių metu taip pat bus patalpintos internete.
.
Mokinių_rezultatai_Mano_GAUBLYS_2016
.
Apibendrinamosios išvados
1. Šiais metais olimpiada sulaukė dar didesnio dalyvių skaičiaus ir tai buvo pirmieji metai, kai, LGMA Forumo nutarimu, į šią olimpiadą įsijungė ir 9-12 klasių mokiniai.
2. Dėl susikirtimo su kitais, panašiu metu vykstančiais renginiais, 2017 metais šią olimpiadą ketinama organizuoti kitu, patogesniu laiku, kad joje dalyvautų dar daugiau geografiją mėgstančių mokinių.
3. Šis renginys yra ne komercinis ir finansuojamas iš LGMA nario mokesčio lėšų. Taip pat renginį remia Lietuvos neformaliojo švietimo centras.
4. Pasirinktos užduočių pateikimo formos tikslai: 1) sudaryti galimybes mokiniams visuotinai pasitikrinti žinias, o mokytojams atkreipti dėmesį į užduočių pateikimo pobūdį, jų sąryšį su aplinka, šiuolaikiniu kontekstu, mokinių pasiekimus; 2) sukurti tokią užduočių sistemą, kuri neapkrautų mokytojo darbų tikrinimu ir leistų labai greitai ir efektyviai organizuoti olimpiadą.
5. Neabejotina, kad olimpiada sudaro galimybes reklamuoti geografijos mokomąjį dalyką mokyklose ir švietimo bendruomenėje. Švietimo skyrių ir Švietimo centrų iniciatyvos organizuoti šią olimpiadą rodo, jog geografijos renginiai yra vienodai vertinami, kaip ir visi kiti panašūs.
6. Turite siūlymų – teikite juos; turite puikių idėjų – dalykitės jomis.
.
Rengiant rezultatų suvestinę, organizatoriai neturėjo galimybės palyginti, kaip mokiniai atliko skirtingas užduotis, tačiau ši rezultatų lentelė sudarys galimybę mokytojams atkreipti dėmesį į mokinių rezultatus bendrame kontekste. Galbūt tai paskatins daugiau dėmesio skirti mokinių pažangos stebėsenai.
.
LGMA ragina ir kitais metais mokyklas dalyvauti šiame vieninteliame tokio pobūdžio ir masiškiausiame geografijos renginyje Lietuvoje. Dalyvaujančių mokinių gausa yra informacijos žinutė visai Lietuvos švietimo sistemai, jog geografijos mokytojų bendruomenė yra stipri ir susitelkusi.
Olimpiados organizatoriai