 Norvegijos vakarai su šimtais fjordų traukia keliautojus ir vietinius.  Tačiau dabar kelionė nuo pietinio Kristiansando iki Trondheimo šalies  šiaurėje trunka 21 valandą – tiek laiko reikia įveikti atstumą  persikeliant septyniais keltais.
Norvegijos vakarai su šimtais fjordų traukia keliautojus ir vietinius.  Tačiau dabar kelionė nuo pietinio Kristiansando iki Trondheimo šalies  šiaurėje trunka 21 valandą – tiek laiko reikia įveikti atstumą  persikeliant septyniais keltais.
 Tačiau  Norvegijos Viešųjų kelių administracija siūlo nutiesti pirmąjį pasaulyje  plūduriuojantį tunelį, kertantį Norvegijos jūrą. Toks tunelis kainuotų  25 mlrd. JAV dolerių, tačiau sutrumpintų tokią kelionę beveik perpus –  iki 11 valandų.
Tačiau  Norvegijos Viešųjų kelių administracija siūlo nutiesti pirmąjį pasaulyje  plūduriuojantį tunelį, kertantį Norvegijos jūrą. Toks tunelis kainuotų  25 mlrd. JAV dolerių, tačiau sutrumpintų tokią kelionę beveik perpus –  iki 11 valandų.
Tunelį sudarytų du 1200 km ilgio vamzdžiai 20 m gylyje Norvegijos jūroje.
Nepaisant to, kad tunelis yra po vandeniu, vairuotojams tai nesudarytų jokių nepatogumų. Vandenyje plūduriuojantį tunelį prilaikytų specialios plūdės.
Administracija taip pat siūlo sujungti tunelį su tiltu, kuris būtų 3 kartus ilgesnis už garsųjį San Franciske esantį Aukso vartų tiltą ir dvigubai ilgesnis nei didžiausias pasaulyje tiltas.
Rekordai tuo nesibaigtų – ant tilto polių stovėtų po 450 metrų aukščio bokštą, kuris pralenktų Paryžiaus simbolio – Eifelio bokšto aukštį, rašo businessinsider.com.
Šaltinis: technologijos.lt
 
			
		
					
					
							 
			
						
			
					
	