SOCRATIVE testavimo sistema. TRUMPAI ir AIŠKIAI

Šiuo metu mokytojams siūloma naudoti įvairias testavimo formas, nuo kurių gausos gali apsisukti galva.  Šio pranešimo tikslas – pasiūlyti mokytojams naudoti SOCRATIVE testavimo platformą. 
Bendri bruožai

Mokytojui prisijungus prie sistemos, jam automatiškai sukuriamas kambarys, o mokiniams tereikia įvesti to kambario numerį. Testų rezultatai pateikiami iš karto, testo eigoje, tad mokytojas gali stebėti procesą ir suteikti reikiamą pagalbą mokiniams. Rezultatų ataskaitą galima parsisiųsti ir vėliau el. paštu arba peržiūrėti svetainėje.

Kuriant testus galima rinktis trijų tipų klausimus: pasirenkamo atsakymo (ang., multiple choice), tiesa / netiesa (ang., true / false) ar trumpo atsakymo (ang., short answer).
Jei pasirenkamas trumpo atsakymo klausimas, atsakymo langelį galima palikti tuščią – tuomet mokytojas pats turės įvertinti atsakymus, o jeigu įrašomas galimus atsakymų variantus spustelėję langelį „add“ (po užrašu „Correct Answers (Optional)“), tuomet atsakymai bus vertinami automatiškai, tačiau net mažiausia lietuviškos raidės rašybos klaida bus užskaitoma, deja, kaip klaidingas atsakymas, todėl mokytojas turėtų numatyti visus galimus teisingus atsakymų variantus. 

Lietuviška naudojimo instrukcija youtube aplinkoje
Socrative pliusai
  1. Testas kuriamas nesudėtingai, klausimų skaičius ir įvairovė yra individuali kūryba. Nėra ribojamas skaičius, kiek testų galima sukurti.
  2. Testais galima dalintis su kolegomis, kurie taip pat turi paskyras. Šiuo metu galima gauti PRO versijos licenzijos raktą. Vienam vartotojui 5 raktai. Jai galima dalintis.
  3. Testai veikia puikiai tiek kompiuteryje, tiek telefone arba planšetėje.
  4. Valdymas ir prisijungimas mokiniams labai paprastas, nereikalaujantis sudėtingų registracijų ir kitų variantų.
  5. Testo klausimai mokiniams pateikiamai ,,Schuffle Question“, ,,Schuffle Answer“, t.y. klausimai ir atsakymų variantai yra sumaišomi, tuomet visi mato skirtingą klausimą tuo pačiu metu. Tai yra nustatymo galimybė prieš įjungiant jį. Neleidžia mokiniams perduoti teisingų atsakymų bendraujant messenger grupėje.
  6. Galima pasirinkti du variantus. Grįžti prie klausimo ir taisyti atsakymą arba eiti tik pirmyn, kol baigsis testo laikas. Patartina eiti tik pirmyn, kad būtų mažiau galimybių nusirašinėti.
  7. Testui skiriamas laikas yra mokytojo sprendimas. Patarimas skirti tiek minučių, kiek klausimų pateikiama. 20 klausimų – 20 minučių. Kadangi atgal grįžti negalima, tad sėdėti prie vieno klausimo ir ieškoti atsakymo – reiškia sugaištą laiką kitiems klausimams. Tai savotiška apsauga nuo nesąžiningo testo sprendimo, kai neįmanoma matyti mokinio. Pasibaigus laikui, testas išjungiamas. Ši laiko kontrolė yra mokytojo darbas. Nėra automatinio laiko skaičiavimo.
  8. Kai mokiniai įpranta, jie laikosi susitarimo ir prisijungia prie testo. Išskirtinais atvejais nedalyvauja vienas ar keli.
  9. Pats didžiausias pliusas – nereikia taisyti testų, nereikia šviesti ir spausdinti daug popieriaus.
  10. Testuoti geriausiai po vieną klasę, nes mokinių sąrašą pateikia pagal prisijungimą į testą. Galima testuoti dvi klases, bet teks atsirinkti vaikus.
LGMA aktyvo informacija
Share This Post
1 komentaras
  1. Labai patinka žinių greitam patikrinimui

Rašyti komentarą