Integruota geografijos–anglų kalbos pamoka kelte

IMG_3540Vis dažniau mokytojai ieško įvairių mokymo būdų, kad labiau sudomintų mokinius dėstomais dalykais. Tai padaryti pavyksta vedant netradicines, integruotas pamokas. Kartais tuo tikslu pasinaudojama turizmo agentūros pasiūlymais. Būtent tokiu pasiūlymu pasinaudojome mes ir sukūrėme trijų dienų edukacinį projektą „Šiaurės šalys ir Lietuva“.

Kelionę pradėjome kovo 23 dieną Rygoje. 29 Jonavos Jeronimo Ralio gimnazijos moksleiviai ir trys mokytojos – A. Živaitienė,  A. Karosienė ir I.Parėdnienė – atvykome į Rygą , kur lankėmės visus sužavėjusiame, puikiai įrengtame zoologijos sode. Pavakary atvykome į jūrų uostą – mūsų laukė kelionė į Stokholmą įspūdingu  keltu.

Kelte, konferencijų salėje, vedėme integruotą geografijos–anglų kalbos pamoką. Jos metu moksleiviai buvo supažindinti su Stokholmo geografine padėtimi, žymiausiomis lankytinomis vietomis, prisiminėme šcherus ir jų susidarymą, žiūrėjome video siužetą – moksleiviai atsakinėjo į klausimus, dalyvavo viktorinoje.

Pasiekus Stokholmą, gimnazistų laukė neįprasta ekskursija miesto gatvėmis. Visi gavo žemėlapius su pažymėtu maršrutu ir turėjo patys surasti lankytinus objektus: Vazos muziejų, Karališkuosius rūmus ir Karališkąjį dramos teatrą, Nobelio premijos laureatų pokylio vietą, Parlamentą, Riterių bažnyčią ir dar daugelį kitų nuostabių Stokholmo vietų. Klajodami miesto gatvėmis moksleiviai vykdė apklausą – ėmė interviu. Gimnazistai turėjo galimybę pasitikrinti savo anglų kalbos mokėjimo lygį, nes interviu turėjo būti užrašytas angliškai.

Šalia įvairių  pramogų, kurios įsimins ilgam, moksleiviai įrodė, kad geba orientuotis svečioje šalyje, moka naudotis žemėlapiais, puikiai geba panaudoti pamokose įgytas anglų kalbos žinias. Manau, kad visi keliavę moksleiviai ir mokytojai norėtų dar kartą nuvykti į Švediją. Jei jums pasitaikys tokia proga, nepraleiskite jos!

Aušrinė Živaitienė

Jonavos Jeronimo Ralio gimnazijos

geografijos mokytoja ekspertė

Share This Post

Rašyti komentarą