 Lapkričio 18 d. traukinio sąstatas, sudarytas iš 82 vagonų, pajudėjo į  istorinę kelionę – ilgiausią pasaulyje kelionę bėgiais. Traukinys išvyko  iš Rytų Kinijoje esančio Yiwu miesto. Šiuo metu sąstatas tebėra kelyje,  mat ši beprecedentė geležinkelio odisėja truks mažiausiai 21 parą ir  bus užbaigta gruodį.
Lapkričio 18 d. traukinio sąstatas, sudarytas iš 82 vagonų, pajudėjo į  istorinę kelionę – ilgiausią pasaulyje kelionę bėgiais. Traukinys išvyko  iš Rytų Kinijoje esančio Yiwu miesto. Šiuo metu sąstatas tebėra kelyje,  mat ši beprecedentė geležinkelio odisėja truks mažiausiai 21 parą ir  bus užbaigta gruodį.
 
 
©thewashingtonpost.com
Magistralė Yiwu-Madridas driekiasi per Kiniją, Kazachstaną, Rusiją, Baltarusiją, Lenkiją, Vokietiją, Prancūziją ir Ispaniją.
Į Europą numatoma tiesti ir antrą geležinkelio liniją – ji Senąjį žemyną pasieks per Turkiją, o iki tol drieksis Kirgizijos, Tadžikijos, Uzbekijos, Turkmėnijos, Pakistano, Irano teritorijomis. Iš Turkijos europinės dalies geležinkelis suks link Maskvos, o iš ten, per Baltarusiją, Lenkiją ir Vokietiją – į Olandiją, o iš ten – per centrinę Europos dalį į Venecijos regioną. Ten geležinkelio linija susijungtų su jūros maršrutais, siekiančiais Keniją, Šri Lanką, Bangladešą, Malaiziją, Indoneziją, Singapūrą ir Pietryčių Kinijos didmiesčius.
 
			
		
					
					
							 
			
						
			
					
	