Seminaras geografijos mokytojams

LGMA logotipasŠis seminaras skirtas informuoti LGMA skyrių pirmininkus, LGMA tarybos narius, rajonų ir miestų metodinio darbo organizatorius apie esminius pokyčius, tendencijas, numatomas bendrąsias, regionines ir lokalines veiklas geografijos mokyme ateinančiais mokslo metais, siekti plataus konsensuso svarbiais geografijos ugdymo klausimais.

1. Seminaro pavadinimas.

,,Geografijos mokymo naujovės 2010-2011 mokslo metais“

2. Laikas ir vieta: rugpjūčio 27 d., Ugdymo plėtotės centras, Didlaukio 82, Vilnius. Pradžia: 10.00 val..

3. Seminaro rengėjai: Lietuvos geografijos mokytojų asociacija, Ugdymo plėtotės centras.

4. Seminaro tikslas: Suteikti mokytojams reikalingos ir kokybiškam darbui būtinos informacijos apie geografijos mokymo naujoves ir pokyčius 2010-2011 mokslo metais.

5. Programos turinys

1. Mokyklinio geografijos egzamino analizė ir įvertinimas.

2. Vidurinio ugdymo ir Valstybinio egzamino programų įsigaliojimo tvarka.

3. Geografijos olimpiadų aktualijos.

4. Mokytojų kvalifikacijos kėlimo poreikis ir galimybės.

5. Metodinės naujovės.

6. Informacijos sklaidos internetiniuose moduliuose kokybė ir mokytojų poreikiai.

R E N G I N Y S      N E M O K A M A S


Share This Post
7 komentarai
  1. Puiki seminaro programa,ar registruotis reikia?Kaip ir kur?

  2. Registracija būtina. Registruotis reikia UPC interneto svetainėje: adresas http://www.pprc.lt/registracija/upc_registracija.asp?cd=4303

  3. puikus seminaras, bet kazkodel negaliu uzsiregistruoti? 🙁

  4. Programa gera.Reiktų dar kalbėti ir apie mokymo priemones, ypač 11- 12 kl.vadovėlius.

  5. Sveiki,

    Ar seminare gali dalyvauti eilinis geografijos mokytojas, nepriklausantis jokioms metodinėms grupėms?

    Pagarbiai

    Dalius

  6. Šis seminaras skirtas LGMA skyrių pirmininkams, LGMA tarybos nariams, rajonų ir miestų metodinio darbo organizatoriams

  7. Esu dėkingas už organizuotą nemokamą seminarą.tais sunkmečio laikais geras žingsnis siekiant, kad mokytojai dirbtų kūrybiškiau.Dėl ugdymo turinio ”kalkit mane prie sienos” ,jis per platus,neatrinktas ,norima
    mokyti apie viską, kas neįmanoma.Baikim blaškytis ir mokykime ,tai kas priklauso geografijos pagrindams.O pykti,kad per lėtai keičiamės nereikia,priartėkim dar arčiau prie gebėjimų ugdymo, o ne testų ir mechaninio faktų kalimo užduočių.Labai trūksta pritaikytųtestų,užduočių vertinimui pagal mokinių pasiekimųlygmenis ,darbui diferencijuoti ir indivializuoti konkrečioje klasėje.Mokytojas šiandien nepajėgus tai padaryti, reikia parengti daugiau variantų, kur galima būtų ,tai padaryti minimaliomis laiko i r fizinėmis sąnaudomis. Ačiū

Rašyti komentarą